Windows Media Player 11 – Turn it up!

4 Comentários

 

Algumas informações publicadas no site Hotfix, dão conta de determinadas datas relevantes para o aparecimento ao publico da nova versão do Windows Media Player.

“I have some information about release dates on WMP 11 for XP that no one else has. This info was obtained from a Microsoft employee who I can’t name but was able to give me this info. If you know other MS employees, they may be able to confirm this info by digging a little bit through Microsoft’s internal knowledge base (employees only)

Microsoft is planning a Public Preview Beta of Windows Media Player 11 for XP on Wednesday, May 17th.
The final RTM release is scheduled for late June 06 (I will try this week to get a date).”
Here is a list of features that will and will not be in the XP version:
Features in WMP 11 for XP (June 06):
– New UI
– Support for better synchronization for portable devices
– Album “stacks” of album art
– Indexed libraries with search-as-you-type features
– User controlled downgrade of quality for DRM content to allow for smaller files
– DRM content will contain metadata that shows what the user is allowed to do with the file
– Includes Microsoft and MTV’s Urge music store

Fonte: The Hotfix
Homepage: Windows Media Player

Partilhar:
Tags:

Comentários

4

Deixe um comentário

O seu endereço de email não será publicado. Campos obrigatórios marcados com *

  1. Avatar de UKN
    UKN

    O problema deste player é que trás tralha a mais … confuso e com uma interface do piorio … (pra mim tá claro).

    Normalmente uso o :

    Media Player Classic (Para ver os trailers .MOV)
    BSPlayer
    WinDVD para ver DVDs mas este deve ser substituido em breve por um mais leve e funcional.

    Para mim o WMP é puro lixo que se instala no disco.

  2. Avatar de KaKo
    KaKo

    para instalar esse novo media player 11 beta tem q te o windows autenticado ou eles vao libera pra todo mundo??

  3. Avatar de joao ferreira
    joao ferreira

    A minha dúvida é se ele pede windows original e se sim como por a chave com o gerador de keys da microsft

  4. Avatar de pit
    pit

    Não há media player 11 em portugues?